rejestracja obiektu noclegowego

Od dzisiaj noclegi 

Jak rozpocząć współpracę z Od dzisiaj?

  1. Rejestrujesz się na naszej stronie.
  2. Otrzymujesz na podany adres e-mail formularz zgłoszeniowy.
  3. Weryfikujemy podane przez Ciebie informacje.
  4. Otrzymujesz dostęp do panelu administracyjnego.
  5. Aktualizujesz kalendarz dostępności oraz ceny.
  6. Gotowe!

 

Po rejestracji weryfikujemy otrzymane informacje, aby upewnić się, że są one kompletne. Trwa to ok 24h.

 

Czy  mogę zaktualizować dane podane w procesie rejestracji?

Informacje przekazane podczas rejestracji można zaktualizować w dowolnym momencie. Wystarczy skontaktować się z obsługą portalu. Otrzymasz formularz zmian na podstawie którego informacje zostanę zedytowane.

 

Czy są jakieś opłaty związane z rejestracją obiektu?

Portal OD DZISIAJ nie pobiera żadnych opłat wpisowych. Nie pobiera się również opłat abonamentowych. Z naszymi partnerami rozliczamy się na podstawie prowizji za dokonane rezerwacje. Płacisz jedynie za wynik!

 

Co dostaję w zamian za prowizję z rezerwacji?

Promocje
Portal OD DZISIAJ  promuje Twoją ofertę w Google, mediach społecznościowych oraz u innych dostawców reklamy display. Ponadto prowadzi i rozsyła ALERT WOLNYCH MIEJSC NOCLEGOWYCH w którym zamieszcza oferty z terminami wolnych noclegów.

 

Porady
Nasz zespół będzie informował i podpowiadał jakie usługi bądź działania mogą poprawić sprzedaż w Twoim obiekcie.

 

Natychmiastowe potwierdzenie
Rezerwacje dokonywane za pośrednictwem portalu są natychmiast potwierdzane, a informacje o niej wraz z danymi klienta przesłane pod wskazany adres e-mail.

 

Opinie i promocja
Zespół  OD DZISIAJ prosi klientów o opinię na temat oferty i obiektu. Zyskujesz tym wiarygodność oraz wpływa to na ilość rezerwacji w Twoim obiekcie.

 

Wsparcie
Zespół OD DZISIAJ udziela bezpośredniego wparcia swoim partnerom. Pomaga w ustaleniu dostępności, edycji danych itp.
 

 

Czy muszę potwierdzać  rezerwacje?

Nie. Rezerwacje dokonane w Twoim obiekcie są potwierdzone automatycznie. Dzięki temu oszczędzasz czas, który możesz przeznaczyć na  przyjemności bądź bardziej pożyteczne sprawy niż odpisywanie klientom.

Bez obaw! Domyślnie kalendarz dostępności jest zamknięty. Dopiero po wpisaniu dat oraz ceny, nocleg jest dostępny więc nie musisz się martwić!

 

Co dzieje się, kiedy gość odwołuje rezerwację?

Istnieją dwa możliwe scenariusze. Jeśli gość odwoła rezerwację, a zgodnie z zasadami działalności Twojego obiektu takie odwołanie jest bezpłatne, gość nie zostaje obciążony żadnymi opłatami, a Ty nie płacisz prowizji. W przypadku gdy odwołanie wiąże się z opłatą, gość jest zobowiązany ją uregulować, a Ty zapłacić prowizję od tej kwoty.

 

W jaki sposób goście płacą za swoje rezerwacje?

Goście opłacają pobyt w momencie jego rezerwacji. Mają do wyboru: zaliczkę bądź opłacenie pełnej kwoty. Wszelkie opłaty jak pozostała część kwoty rezerwacji (w przypadku wpłaty zaliczki) dodatkowe, które opisane są w ofercie klienci uiszczą w momencie meldunku w obiekcie (płata klimatyczna, parking, dostawa itp).

Portal OD DZISIAJ nie pobiera prowizji od opłat dodatkowych.

 
 

Udostępnij obiekt

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych > Więcej