Jak rozpocząć współpracę z Od dzisiaj?
- Udostępniasz obiekt.
- Otrzymujesz na podany adres e-mail formularz zgłoszeniowy.
- Weryfikujemy podane przez Ciebie informacje.
- Otrzymujesz tabelę dostępności.
- Aktualizujesz kalendarz dostępności oraz ceny.
- Gotowe!
Po rejestracji weryfikujemy otrzymane informacje, aby upewnić się, że są one kompletne. Trwa to ok 24h.
Czy mogę zaktualizować dane podane w procesie rejestracji?
Informacje przekazane podczas rejestracji można zaktualizować w dowolnym momencie. Wystarczy skontaktować się z obsługą portalu. Otrzymasz formularz zmian na podstawie którego informacje zostanę zedytowane.
Czy są jakieś opłaty związane z rejestracją obiektu?
Portal OD DZISIAJ nie pobiera żadnych opłat wpisowych. Nie pobiera się również opłat abonamentowych. Z naszymi partnerami rozliczamy się na podstawie prowizji za dokonane rezerwacje. Płacisz jedynie za wynik!
Co dostaję w zamian za prowizję z rezerwacji?
- Promocje
- Portal OD DZISIAJ promuje Twoją ofertę w wyszukiwarkach, mediach społecznościowych, newsletterach oraz u innych dostawców reklamy. Ponadto prowadzi i rozsyła ALERT WOLNYCH MIEJSC NOCLEGOWYCH w którym zamieszcza oferty z terminami wolnych noclegów.
- Porady
- Nasz zespół będzie informował i podpowiadał jakie usługi bądź działania mogą poprawić sprzedaż w Twoim obiekcie.
- Natychmiastowe potwierdzenie
- Rezerwacje dokonywane za pośrednictwem portalu są natychmiast potwierdzane, a informacje o niej wraz z danymi klienta przesłane pod Twój adres e-mail.
- Opinie i promocja
- Zespół OD DZISIAJ prosi klientów o opinię na temat oferty i obiektu. Zyskujesz tym wiarygodność oraz wpływa to na ilość rezerwacji w Twoim obiekcie.
- Wsparcie
- Zespół OD DZISIAJ udziela bezpośredniego wparcia swoim partnerom. Pomaga w ustaleniu dostępności, edycji danych itp.
Czy muszę potwierdzać rezerwacje?
Nie. Rezerwacje dokonane w Twoim obiekcie są potwierdzone automatycznie. Dzięki temu oszczędzasz czas, który możesz przeznaczyć na przyjemności bądź bardziej pożyteczne sprawy niż odpisywanie klientom.
Bez obaw! Domyślnie kalendarz dostępności jest zamknięty. Dopiero po wpisaniu dat oraz ceny, nocleg jest dostępny więc nie musisz się martwić o zdublowane bądź niechciane rezerwacje!
Co dzieje się, kiedy gość odwołuje rezerwację?
Gość ma prawo do bezpłatnego anulowania rezerwacji w ciągu 24 godzin. Po upływie tego okresu istnieją dwa możliwe scenariusze. Jeśli gość odwoła rezerwację, a zgodnie z zasadami działalności Twojego obiektu takie odwołanie jest bezpłatne, gość nie zostaje obciążony żadnymi opłatami, a Ty nie zapłacisz prowizji. W przypadku gdy odwołanie wiąże się z opłatą, gość jest zobowiązany ją uregulować, a Ty zapłacić prowizję od kwoty rezerwacji.
W jaki sposób goście płacą za swoje rezerwacje?
Goście opłacają pobyt w momencie jego rezerwacji mając do wyboru: zadatek bądź opłacenie pełnej kwoty. Wszelkie opłaty jak pozostała część kwoty rezerwacji (w przypadku wpłaty zaliczki) opłaty dodatkowe, które opisane są w ofercie klienci uiszczą w momencie meldunku w obiekcie (opłata klimatyczna, parking, dostawka itp).
Portal OD DZISIAJ nie pobiera prowizji od opłat dodatkowych.
Udostępnij obiekt